Vanlig dag i en helt vanligt Liv!

 
 
Ligger i sängen och väntar på att Vikings ska börja för sedan se på paradise hotell på datorn :D sista dagen i morgon sen går vi på lov :D :D  ska bli skönt , ska träna mina klienter jag har utöver skolan sedan lägga focus på min egen träning, komma igång ordentligt igen :)
 
Har kört några pass med klassen och jag har träningsvärk lite överallt så att komma igång är nog dags nu !!
Annars har det inte hänt så mycket sedan sista jag skrev, har börjat som sagt att träna en kvinna under fritiden och guud vad roligt det är :D kom nyss hem ifrån 2 och sista passet för denna veckan och jag skojar inte när jag verkligen ser framsteg sedan första träningen som var igår , helt otroligt att min kunskap kan hjälpa andra människor till att må bättre och få en helt ny syn på träning :) kulkul...
 
 
i morgon efter skolan ska jag och min kära syster i till Karlstad och jag ska köpa mej inneskor för fotbollen och kanske något annat snyggt hihi , fick tillbaka på skatten idag ( bättre sent än aldrig)  men ska lägga undan dem till räkningarna men då blir de ju ändå mer kvar av de andra pengarna :D hihi perfekt nu när jul närmar sig , ÅÅh jag vill tatuera mig nuuuuu!! det bara suger i mig , jobbigare är det också när jag vet vad jag vill göra :O !!!
 
nej, nu blir det att dega i sängen framför tv men lovar att uppdatera mig om äventyret på BODABORG på lördag !!
 
Ha det bra gott folk
Linda



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nilssonz.blogg.se

Only God Can Judge Me

RSS 2.0