Ny vecka med Nya äventyr !

 
Tjohej ! :D
 
Tusan vad helgen går fort , speciellt när man har något inplanerat :)
 
I Fredags så var jag bara hemma med min kära godispåse eller om det var chipsena som kom fram ;) det var ju ändå fredag .... ååh joo , jag utbildar mig att till PT å vad allt med kost och hälsa innebär men fredag är ändå fredag och det är ingen som kommer kunna ändra på hihi :)  mängden av allt onyttigt jag äter är inte mer än en vanlig svensson ... har absolut blivit mer under den här perioden då jag inte har kunnat tränat men det bara straffar mig själv nu när jag äntligen få träna :)  aja.. nog pratat om min godispåse
 
Som sagt fredagen var bara så skönt att bara få vara själv och njuta , då det har vari 3 intensiva dagar i skolan men M men fasiken vad bra han är , sådan som han vill ja bli :) 
 
på lördagen drog jag med min bror och hans sambo för och kolla på deras son ( min brorson) när han spelade sin första poolspel eller första innebandymatcher kanske man säger .. vi drog 0915 till Fagerås och jag kom hem runt 1400 . Så roligt och lärorikt att kolla på både spelarna och de olika tränare som var med i de olika lagen :) mycket gick runt i huvudet på mig hur jag skulle göra annorlunda och vad svårt det kan vara att hantera dessa små spralliga barn som bara vill springa men ändå lära sig så mycket på så liten tid :) och så nöjda för det lilla :) japp, riktigt roligt vart det och det kommer komma fler gånger jag följer med och kikar :)
sedan var det bara hem käka och dra vidare till Brudarna i stan , här skulle det bli en återträff med goa fotbollstjejer med massa goa drycker och ännu mera goa minnen och skratt som uppkom allt eftersom kvällen smyger sig på :)  Otroligt kul hade jag och detta vill jag verkligen göra som snart som möjligt <3
mådde inte så bra på Söndagen där men som man brukar säga, det var såå värt det :D
Drog och kolla på mitt underbara lag Skattskärr eller va mitt lag när jag spelade innebandy , de mötte sjöstad som är ett topptippat lag i tabellen men jag vet inte om jag kan hålla med , förlust med 5-2 men va inte enligt min åsikt direkt den ärliga sanningen menmen allt ska stämma från tränare till spelare och med tur och vad allt annat kan spela in,,, så va tusan Sik tar dem nästa möte :D  så detta var min helg och jag är överfylld med massa ny energi nu sista veckan innan lovet :D :D
 
Denna vecka kommer bli massa nya utmaningar , ska dels börja träna själv efter en periods uppehåll men även träna min första klient utanför skolan :)  ska bli så kul och utmannande för både hen och mig  hihi...  Sedan ska jag försöka få in någon tid för massage också då vi missar/missat 2 lektioner i skolan men ska nog inte vara så svårt att få någon frivillig att få massera . Sedan på Lördag drar jag , Sussie, Henrik och Sebastian till BODABORG!!!!! :D
ska också bli väldigt roligt och läskigt, då e tydligen har de halloween tema där till helgen och jag är Mörkrädd hahaa så detta kan bli väldigt intressant :D  Hoppas Tobben och Theo blir med också men kul ska det bli i alla fall :D
Nu tror jag att det får bli soffan och lite Tv innan sängen väntar !
 
Hade Gott



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nilssonz.blogg.se

Only God Can Judge Me

RSS 2.0