Lär så länge man lever !

 
Torsdagen är snart slut och jag har ett fullt huvud med massa nya tankar och funderingar hur vi människor fungerar , har 2 av 3 dagar i skolan där vi bara pratat coaching och hur vi ska bli den bästa coachen  , sjuk kul och extremt lärorikt :D Älskar det , äntligen slippa alla läroböcker och massa "skoltänk" som de ändå blir med de andra ämnena förutom PT lektionerna och massagen då kanske ..
 
Så kul att sätta ner fötterna och låta tankarna bolla vart jag är på väg i livet och HUR jag ska ta mig dit, våga tro på sig själv och sin framtidstro . Som sagt älskar när våran M kommer och tar in oss på detta äventyr .. Jag visste att ämnet självförtroende och självkänsla skulle va roligt och ännu mer intressant kommer det bli i morgon, synd bara att det är den sista för denna termin som ja inte är helt ute och cyklar.. Skulle kunna skriva ner alla mina tankar och reflektioner efter dessa två dagar men de sparar jag tills i morgon :D
 
Har inte lärt mig riktigt hur denna blogg fungerar som en del kanske har märk redan men förhoppningsvis så kommer det också, lite roligare med bilder osv. sedan blir texten annorlunda nu än den är när jag lägger upp inlägget. Men ha tålamod med mig så ska detta lösa sig !
 
Efter skolan idag så har jag inte gjort så mycket mer än analyserat familjen hehe... detta är så KUL :D:D  snacka om att inte släppa detta haha men över till annat kul..  jag har bestämt mig att göra en stor förändring med mig nästa vecka eller om ja fixar till det under lovet så ja kan vänja mig med det innan skolan börjar igen , jag ska bli mörk i håret igen fast men röda toppar ( minns aldrig vad det heter ) men snyggt är det i alla fall så tatueringen får vänta tills nästa månad eller eventuellt efter jul, är ju faktiskt dags att köpa julklapparna och POFF säger det så är pengarna slut så har en känsla av att gadden får vänta :/ menmen...
 
Nu ska ja se färdigt på Vikings men jag hoppas att alla där ute sätter sig någon stund någon gång ibland och bara funderar på vad man vill med livet ? vart är just du på väg och VÅGA vara annorlunda , VÅGA gå DIN väg , och en sak till våga ha fel ibland, finns inget farligt i det . Man lär så länge man lever och ta vara på det :D
 
Tack för ikväll
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nilssonz.blogg.se

Only God Can Judge Me

RSS 2.0