Här har ni mig :D

 
Hejsan !
 
Ja, då var det dag att börja blogga ( igen) . Den här gången ska jag försöka att hålla igång bloggandet och bli mer aktiv i detta :)  I detta inlägg kommer jag bara skriva kort om mig , vem jag är så ni läsare får en lite bild utav vem denna människa är som bloggar om de ena och de andra .
 
 
Namnet är Lindha Nilsson och bor i en liten ort utanför Karlstad som ligger i Värmland.  Mina intressen är fotboll i största del men även innebandy och egen träning , i höstas började jag läsa 1 års utbildning på en Folkhögskola . Jag utbildar mig till Personlig tränare /massör , ett steg närmare mitt mål. Jag spelar som sagt fotboll och avgudar Zlatan Ibrahimovic mer än någon annan , en del kallar mig för nörd men själv så är han en uppenbar förebild !  nog pratat om Ibra för denna gång, själv så spelar jag i Råtorp IK i Div.2 efter några problematiska år i div 3.  Från början spelade jag i moderklubben Nyedshov här hemma i den lägsta Div. 5 , där de mest handlade om att springa och ha kul , och det var inte så lätt att avancera då det inte lockar tränare / spelare där vi sågs och ses fortfarande till bönder. Men efter att A laget lades ner pga inge spelare så var det ingen tvekan att flytta på mig och det var där min resa började , jag kunde utvecklas och jag utvecklasdes ännu mer så på 2 år gick jag upp från Div5 - Div3 där jag blev en nyckelspelare till både för och nackdel , sedan ett till byte till ett ännu bättre lag och Div. folk frågade mig om ja skulle våga ta utmaningen men jag kände mig klar med Div3 och med laget jag spelade med då så att ta chansen att övergå till Rik som var ett av de bästa valen jag har gjort under mina fotbollsår . Har aldrig känts så bra även om jag har fått gjort svåra / jobbiga val för att kunna prestera och ha viljan kvar då jag har kämpat med mina ljumskar och all dess påfrestningar fotbollen/ innebandyn gav mig så valde jag att lägga av ed sporten jag kände att jag var klar med, jag kommer inte längre i min utveckling , så jag la hjälmen och innebandyn på hyllan!
 
Nog pratat om Fotbollen.. Jag har även en underbar Häst  , har haft henne men min syster i ca 12 år .De jag önskar vore att ha henne här hemma , så mycket mer tid vi skulle ha tillsammans och allt skulle vara så mycket enklare på de sättet att ja skulle vara så oberoende av en med bil och körkort då det är det enda som fattas för mei just nu i livet... men lovar lovar å lovar att det kommer vara här innan våren helst innan slutet på året men allt handlar om Pengar och tid och spark i röven , så borde jag ha det innan dess.... Har även en hund en svart schäfer dam på snart 7 år som jag delar med mor å far  men mestadels får ta hand om .. åh jo jag skulle gärna ha några fler timmar om dygnet för att allt detta skulle gå ihop lite lättare :) ingen skulle vara gladare än jag kan jag lova ..
 
Så här har ni mig, tjejen som försöker få ihop skolan, träning , djuren , vänner och familjen att gå ihop. Men jag älskar att hålla igång , att det händer saker runt mig men även att få bara va... en helg med INGA MÅSTEN de kan va hur skönt som helst det också :D
 
Hoppas ni har fått en bild av vem jag är , nu ska jag se färdigt på dokumentären Zlatan <3
 
Hade gott
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nilssonz.blogg.se

Only God Can Judge Me

RSS 2.0