En snabbis ...

Lördag och Idag ska ja iväg och umgås med fotbolls brudar som jag har saknat en tid :D Pysslar som sagt med att lära mig denna blogg så nu ska vi se hur det blir när jag la upp en bild , se vart den hamnar :D

Det är en blött och kall lördag och jag har ingen aning vad jag ska ha på mig !!!! å ena sidan hade det varit sommar och 25 grader varmt ute så hade jag inte heller haft kläder hiihi...

var och kollade på Poolspel också när min brorson spelade ååh vad roligt det är och kolla på knattarna hur de kämpar och sliter på planen , innebandy var det såklart och i Fagerås två matcher och 2 vinster så det var en bra start på en bra lördag !
Nu ska ja få i mig lite varmt Te så jag kan göra mig i ordning för tjejparty i kväll :D:D:D

Hade bra alla där ute :D
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nilssonz.blogg.se

Only God Can Judge Me

RSS 2.0